maanantai 29. elokuuta 2011

Turhaa?

Olisi pitänyt jäädä nukkumaan tänään. Nyt ei mikään tunnu sujuvan. Tänään oli lääkärin ja sairaanhoitajan kanssa neuvottelu tilanteestani. He eivät tienneet minusta mitään. Ihmettelivät vain miten masennus voi olla vielä näin vahvasti päällä vaikka minulla on lääkitys. Ratkaisu: LISÄTÄÄN LÄÄKITYSTÄ. Ongelma: EN HALUA LISÄÄ LÄÄKKEITÄ.

Minulla oli niin ahdistunut olo kun tulin sieltä pois. Tuntui etten saa mitään apua. "Mikä mielestäsi helpottaisi tilannettasi?" Haluatko lääkäri kulta todella tietää? Minun murhaaminen. Anna mennä vaan. Se on minun persoonallisuus joka näitä ongelmia aiheuttaa, se pitäisi saada kuntoon. Eihän nämä normaalit pilipäät mitään ymmärrä, ei tällaista hullua tyttöä voi ymmärtää... 

Soitin paikkaan josta minulle luvattiin töitä. Ja kuinkas kävikään. Heidän pitää keskustella asiasta. Ja tämän piti olevinaan olla selvä. Kauttarantain sanottuna en siis pääse. Mitäs nyt? Tunnen itseni niin tarpeettomaksi taas. Miksi olen näin viallinen?

Risiinin siemenet tuottavat myrkkyä, joka on 6000 kertaa myrkyllisempää kuin syanidi.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti